Objednat nyní

vyberte jazyk:

Vyhodnoťte si vlastní aktivity na twitteru

Využití Twitteru v marketingu je stále častější a pro některé společnosti a obory je tato sociální síť dokonce přínosnější než Facebook. Zatím však není mnoho českých firem, které by si to uvědomily. Předpokládáme, že se jejich počet rozšíří, a pakliže patříte právě mezi ty twitterové, tak vězte, že můžete velmi jednoduše vyhodnocovat vlastní aktivity, které na této sociální síti podnikáte. 

Právě startujeme Greenhousingový Twitter @dedikovany, díky čemuž jsme si vyzkoušeli některé marketingové nástroje a jsme rádi, že se o ně můžeme podělit. Používáte-li Twitter aktivním způsobem, měli byste také sledovat efektivitu své činnosti. Twitter sám to sice neumí, ale existuje řada nástrojů a zdrojů statistik, které dohromady poskytují detailní obrázek o tom, jak si vedete.

Zdroje twitteru
Pro sledování návštěvnosti ze zdroje Twitter můžete používat Google Analytics. Za důležité považujeme nejen počty návštěv, ale i jejich relevanci. Díky on-line statistikám, jako je například Twittercounter.com, máme k dispozici přehled o nárůstu počtu followerů našeho profilu a další zajímavé údaje.

Chytré zkracovátko
Vyzkoušejte chytré zkracovátko bit.ly pro uveřejňování odkazů v rámci tweetů. Mimo jiné vám umožňí sledovat proklikovost těchto odkazů a počet retweetnutých zpráv. Víte tedy, co se vašemu publiku líbí a co mu stojí za to nadále posílat.

Všechny novinky